blog nie tempat aku nak berceloteh sorg2...ape2 ajew yg aku rasa nak tulis...HAHAH..boley follow kalaw nak...law tak nak pn aku peduli apa!..aku cte sal dry aku . law t'ase ppe THOUSANT apologize !hehehe..nak kenal lebey dekat lagi..boley add fesbuk aku yerp..:D

I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pengikut

cAr|-cAr|

DoMo!omei...

DoMo!omei...
Special gift to you!♥ツ

Selasa, 17 Mei 2011

biler plaxx nk ade pc fair!.,

http://www.cute-smiley.com


waa.,.,teringat laxx time pg pc fair ritu..besh giler!macam2 ada...:D...sbnryer aku pergi pn sjew jew nk menengok2...nk update skit!hu3..takut ketinggalan..ne ley kata dak it..ley dikatakan semua gadget komputer aku da ada...kawan aku plak nk beli laptop utk abg dia...sampai jew,aku da kena tarik..adoii..so mmg pnh laa brochure di tangan...hu3...


yg tk ley bla nye kne kejar dgn org yg promote broadband..mxis,celcom,digi,TM suka kejar org...adey!nk tergelak pn ade..mmg da da gelak habis pn...suka men tarik2 org & ade yg men mata2 .,adey!macam2 laa..:)..

pelbagai jenama laptop,gadget2 komputer,aksesori hp,kamera & banyak lagi...ah tk tahan melihatnye!rambang mata jdnye!geram..nak3..hahhaha...waa bnyk laptop yg hebat2..new shape,new processor,speck pn menarik...memang puas hati sangat2!..sabar jelaa...sound music kt sana punyelaa kuat!..nk tercabut jantung aku!..

da penat aku round2 cari lptop yg bersesuian untuk kawan aku...then cmne nth aku boley layan amoy comey nie duk promote kamera...layan punye layan...tertarik plak aseyer...SAMSUNG ST500..touch skrin..i.5 lcd..ade kamera depan lak tu..cm 3g...4.6 optical zoom & megapixel dye pn ley tahan..leh edit2 lak tu...pergghh!mmg aku nak!ape lagi terus call mak aku laa...ngayat2 cikit...


berikut adalah perbualan aku dgn ibuku...

بِسْــــم ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم (dalam haty)he3...
tut......tut......tut.......


assalamualikum ma...
waalaikumussalam...
ma cht tk?dekat mana?da makan.?(ayat bodek)he3...
ma kt bandar nie..dkt mana tu..bising nye!...
(bguslaa kt bandar,xdelaa lama aku nk menunggu)kt pc fair KLCC,kn da bgtw semalam..ma kak long nk beli kamera!
kamera?kn da ada!700 cukup?
cukup2..(memang tu pn harganya)..
ha jap lagi ma msuk duit...
ok2..maybank tw..t malam kak long col ma ea..tq
ok..bye...

waaa...happpy ase!sng nye da dapat....he3..tk sampai setengah jam aku da dapat kemera ni..he3.,(saya bukan anak mak iyea!):D




nie First picture aku snap!
alahai...amoy untuk model Kingsoft ni chantek giler!


memang penat gila!bygkn dari sampai FC fair hngge nk balik Tk makan apa2...ase cm kejap jew..upeyer da lewat ptg daa...tpkse laa balik..coz malam kami dak2 praktikal nk berkumpul..so makan di shah alam ajew..pe2 pn memang seronok gila...:D

Tiada ulasan: