blog nie tempat aku nak berceloteh sorg2...ape2 ajew yg aku rasa nak tulis...HAHAH..boley follow kalaw nak...law tak nak pn aku peduli apa!..aku cte sal dry aku . law t'ase ppe THOUSANT apologize !hehehe..nak kenal lebey dekat lagi..boley add fesbuk aku yerp..:D

I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pengikut

cAr|-cAr|

DoMo!omei...

DoMo!omei...
Special gift to you!♥ツ

Rabu, 1 Jun 2011

Money ur Love

9.30 A.M TODAY!
Haish !!!!
Siot betul hanphone aku nie ???
tak payah nak kejut-kejut aku...tau bangun sendiri.

satu mesej diterima .
‘sape pulak lah gediks sgt mesej aku pagi sabtu nie’ bebel hatiku yang tengah mamai..

CELCOM??? makin hangin ! siot lagi !
Sudah lah kacau beuty sleep aku
kalau dapat mesej “tahniah..anda telah mendapat credit percuma RM100 “ tak apalah .
Ini tidak..”credit anda telah ditolak RM2.00 atas permintaan anvance anda’

Celcom oh celcom! kalau kau nak amek lebih RM200 pon aku tak kesah lah tapi plish ! aku paling benci tidur aku diganggu.aku ingat lah utang aku.Nanti aku bayarlah! Aku tahu aku berhutang credit dengan kau tapi kalau aku berhutang dengan AHLONG sekalipun ,bukan ALONG tw .hu3 . si AHLONG itu pun cair tau tengok muka aku yang syok tidur !

Aku nie susah sikit.
Kalau sudah bangun mesti susah mau tidor semula.
Jadi..mogok!
Tak nak topup sehari ! (sehari je)

Aku celikkan mata aku ,
Sambil pandang kiri pandang kanan .
Aku orang pertama bangun . malang. Cacat time tido aku . ta dapat tidur puas-puas.eh..mimpi aku !Mamat nsem .. kaya..!

Celcom:ade kesah! HAHAHA :D

cinta lebih banyak dari duit tak pe.janji ada.

aku teringat soalan seorang kawan aku nih
“aLong,,kalau aku suruh kau pilih antara duit dengan cinta.mana kau pilih?”tanyanya.
“aku pilih dua-dua”jawabku dengan confident.
“dua-dua????mata duitanlah kau!!”
“so what???”
“kau pandang duit juga ea?kalau akulah kan duit tak penting.dunia semua tu”katanya.
“kalau kau pilih yang mana?”aku buat-buat tanya padahal aku tahu apa jawapannya.
“aku?kau Tanya aku?mestilah cinta! aku tak kesah boy aku miskin ke ape ke. Janji aku sayang dia dan dia sayang aku.Itu baru memahami. Terima kekurangan dia.”jawabnya (lebih confident dari aku.)

Senyum...tak perlu kata apa-apa.HAHAHAH

Aku hargai keputusan kau sayang.itu hak kau.hidup kau kawan.Kau yang tentukan.
Otak kau dan otak aku lain.kita tak serupa tapi otak aku tak ada hak nak paksa otak kau ikut kepala otak aku.

CINTA DAN DUIT?MANA LAGI PENTING??
Sekali lagi aku tegaskan DUA-DUA PENTING !
Bukan salah satu tapi DUA-DUA!
Cinta penting.duit pun penting.
sorry.... islam tak mengharamkan mata duitan kan???. yeah!

Sayang...
Aku tahu duit hanya hiasan dunia.tak menjanjikan apa-apa .
Tapi sayang..aku nih tamak.aku tak nak puas kat akhirat je.kat dunia pon kalau boleh aq nak puas tau .Dua-dua aku na konker! Tamakkan?
tapi..adik bongsu aku cakap.orang tamak selalu untung (betul ke)
Orang kata duit tak boleh menjanjikan kebahagiaan.
Yah...duit saja tak berguna tapi...kalau cuma bermodalkan cinta saje boleh bahagia ke?

Kepada korang korang korang yang still tak boleh terima kenyataan aku ni.ok..
Aku paham... Tapikan tapikan !

cinta-dwet=anak2 mati kebulur ta makan...ta bahagia kan?
dwet-cinta=hidup menipu..ta bahagia gak..(nyh baru mata duitan)
cinta+dwet=baru la bahagia..:) ta kebulur ..heppy bersama yang tersayangg..cewahh..

Eh2..tapi kalau duit saja pons tak guna tau!
Kawin dengan orang berduit tapi kita tak ada perasaan langsong dengan si dia. Tak menjadi jugak!Yela...tak nak aku kawin dengan orang kaya tapi aku tak cinta dia. Hidup penuh pembohongan.Silap hari bulan jadi pandai berskandal-skandal pulak.dah dosa . Haram tau !ingt ! syurga bawah tapak kaki suami.so..kalau awal-awal lagi dah give up tok jadi isteri mithali dan rasa-rasa akan derhaka.baik hindarkan.Betul tak? Yela. Kalau boleh kahwin seumur hidup sekali, takkan la bercerai banyak kali.

Dari Abu Hurairah radliyallahu ‘anhu dari Nabi Shallallahu ‘Alaihi WaSallam, beliau bersabda : “Perempuan itu dinikahi karena empat perkara, karena hartanya, keturunannya, kecantikannya, dan karena agamanya, lalu pilihlah perempuan yang beragama niscaya kamu bahagia.” (Muttafaqun ‘Alaihi)

Seagama sememangnya perlu!
but SEE!!! Nak carik bini pons boleh tengok pada harta ape!
Inikan carik laki ! lagi lah !

Tiada ulasan: