blog nie tempat aku nak berceloteh sorg2...ape2 ajew yg aku rasa nak tulis...HAHAH..boley follow kalaw nak...law tak nak pn aku peduli apa!..aku cte sal dry aku . law t'ase ppe THOUSANT apologize !hehehe..nak kenal lebey dekat lagi..boley add fesbuk aku yerp..:D

I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pengikut

cAr|-cAr|

DoMo!omei...

DoMo!omei...
Special gift to you!♥ツ

Khamis, 19 Mei 2011

tolong jangan ganggu!faham tak!

http://www.cute-smiley.com


http://www.cute-smiley.com

biler terdegar jew hp mak aku berbunyi!aku da berdebar2 da!siap pasang telinga!huh!memang sah dia col!eiii geramnyer aku!.,aku tak taw laa ape masalah dia!aku nak cerita yg xbf aku merangkap first bf aku!haissshh!asyik2 col mak aku!mak aku plak duk layan!sibuk2 nak tanya khbar laa apelaa...siap cakap nak datang kuantan nak jumpa mak aku..yekew nak jumpa mak aku!huh!panas jew telinga aku bila dengar dia bercakap dengan mak aku...mak aku plak cakap tk baik mara2,benci2...masalahnyer law tk yah sibuk pasal aku boley tk!!!!!!ko buat hal ko..aku buat hal aku!siot jew!aku bukan laa benci dia!tp memandangkan dia sibuk col mak aku wat aku naik menyampah!sorry la bro aku tak nak pisang berbuah 2 kali!baru ko taw!ckp hidup ko tak terurus laa!peduli apa aku!da berbuih da mulut aq suh mak aku jangan layan..tpi dia duk layan gak!kadang2 aku tertinggi suara!haisshh menambahkan dosa jew kat mak aku!aku mana ley control law marah!sabar jew laa..kunk tk pasal2 aku tukar no mak aku kunk!tolonglaa faham!mnde da lepas biarlaaa...macam laa ko tu comey sgt!org yg lebey smart dari ko pn aku boley dapat!hahhahaha!fkir laa silap sapa!law bcinta biarlaa jujur + setia!amat2 bersyukur tuhan tunjuk awal2...semoga ko happy dgn org lain!amin....

Tiada ulasan: