blog nie tempat aku nak berceloteh sorg2...ape2 ajew yg aku rasa nak tulis...HAHAH..boley follow kalaw nak...law tak nak pn aku peduli apa!..aku cte sal dry aku . law t'ase ppe THOUSANT apologize !hehehe..nak kenal lebey dekat lagi..boley add fesbuk aku yerp..:D

I made this widget at MyFlashFetish.com.



Pengikut

cAr|-cAr|

DoMo!omei...

DoMo!omei...
Special gift to you!♥ツ

Rabu, 18 Mei 2011

rindukan arwah abah!

http://www.cute-smiley.com

malam nie aku rasa sayu sangat2!alhamdulillah selepas solat isyak aku sedekah yassin untuk arwah abah!walaupun agak lambat sedikit..aku harap tuhan menerimanya!dlm 5 bulan(11.1.2011) pemergian arwah abah!siapa dia yang tak sedih bila kehilangan bapa tercinta!.,...betapa hina ye rasa!aku sorang sahaja tk sempat tgk saat2 terakhir abah dikebumikan...ALLAH!tuhan sahaja yang tawu!susahnya hidup tanpa seorang ayah!tapi tak mengapala dari dia tersiksa sakit!sampai ke hari ini aku tak dapat terima ayahku dah tiada!semuanya!abah2 kak long mntk maaf sgt2!kak long ngaku kak long bkn anak yang baik...segala salah silap!harap dimaafkan...sedih sgt2 masa ma cerita saat pemergian arwah abah..,nak bergambar dengan akulaa...padahal aku tk da...nasib baik aku sempat mnjage arwah abah time sakit...kadang teringat segalanya...bunyi kereta cm abah balik...time gelak sama2...makan...sekarang?????!dah tk de ! zero !bju2 arwah abah lgsg tk berganjak!masih lg dalam almari!langsung tk diusik!sedih!kak long nk abah taw kak long rindu abah sgt2..ape kak long nk abah bagi jew kan!sekali mntk terus dapat...pukul pn tk pernah!baiknye kamu!mana mungkin kak long ley lupa!jasa baik abah!kak long tak nak abah disana sedih!ma sgt2 sedey2!selalu teringat abah!dye tk putus2 mngaji,doakan abah!adik lin pn da diajar sembahyang!kak long nk abah bahagia disana!harap doa kami sebagai penerang abah disana..INSYALLAH!datanglaa melawat kami!jangan sedey ea abah! selagi kami masih bernafas,kami akan membekalkan doa untuk abah disana!mungkin nie boley membalas jasa abah!abah mmg da terbaik untuk keluarga kita!terima kasih kerana membesarkan kami adik beradik!makan,pkai pelajaran,mmbentuk kami & segala-galanya!memang tk terbalas!maaf yer abah kerana banyak mengalirkan air mata!kamu 1 dalam dunia ini!mintk segala dosa kami sekeluarga tk ditanggung olehnyer!kak long akan belajar sungguh2 & jaga keluarga kita..kak long janji!


walau macam mana pun disitu kita datang,disitu jugak kita kembali!
tkpelaa DUNIA nie hanya sementara!kehidupan sebenar nanti di AKHIRAT.
kak long nak kiter sekeluarga hidup di sana bersama2!

http://www.cute-smiley.com

sayangilaa org tua korg!
law mereka sakit..jgelaa..tinggalkan hal lain...
kerana nanty nyesal tiada guneyer!

http://www.cute-smiley.com

Tiada ulasan: